צור קשר

מאמרי
עושר

"מועדון" השליש, שליש, שליש בתמהיל המשכנתא

הגיע הרגע ואתם מחליטים לקחת משכנתא חדשה, אין קל מזה מלגשת לבנק, לשבת עם "יועץ המשכנתאות" של הבנק ולקבל ממנו הצעה למשכנתא חדשה.

אבל, חייבים לשאול את השאלה הבסיסית ביותר, האם ההצעה משרתת אתכם או את האינטרס של הבנק קרי את האינטרנס הרווחי של הבנק ?

ב- 99.99% מהמקרים תקבלו תמהיל בסיסי של שליש, שליש, שליש, ז"א שליש מהסכום ע"ב הפריים, שליש מהסכום בריבית קבועה צמודה למדד המחירים לצרכן ושליש אחרון בריבית משתנה צמודה למדד המחירים לצרכן.

למי שלא בקיא ברזי המשכנתאות או לא יודע "לדבר" את השפה של הבנק, בעצם לא יודע שתמהיל זה מאד משתלם ורווחי לבנק ולא משאיר לכם כל אפשרות של התנהלות יציבה וקבועה לאורך שנות המשכנתא ומשאיר אתכם חשופים ולא מוגנים בפני שינויים כלכליים שישפיעו במישרין על ההחזר החודשי והרווחה הכלכלית שלכם ולא לטובה.

בבקשה, היעזרו ב – יועץ משכנתאות ניטרלי שייתן לכם ייעוץ משכנתאות אובייקטיבי וישמור עליכם ויגן עליכם משינויים עתידיים במשק וגם שינויים כלכליים אצלכם "בבית".

משכנתא זה נושא רציני עם הרבה אחריות והיא לא מסתכמת בכמה ריבית קיבלתם, משכנתא צריכים לתכנן ביסודיות ובהתחשבות בפרמטרים שונים ורבים. וככל שעושים זאת בצורה עמוקה ומקצועית חוסכים (תרתי משמע..) הפתעות לא נעימות עתידיות של גידול בהחזר החודשי ואי יכולת לשלם את מה שהתחייבתם.

אני קורא לכם, תנו לי להיות שותף שלכם באחריות ובתכנון המשכנתא עבורכם, מבטיח לכם לעשות את הדבר הטוב ביותר והמשתלם למענכם ולרווחה הכלכלית שלכם.