צור קשר

מאמרי
עושר

ייעוץ משכנתאות – למה ומי צריך את זה…?

נעים מאוד, שמי דני מגל – מומחה להתנהלות מול הבנקים ויועץ מומחה למשכנתאות. המומחיות והכישרון שלי הם לגרום לבנק להרוויח כמה שפחות כסף על חשבונכם במשכנתא. איך אני עושה זאת…? תוך תהליך של התנהלות נכונה ומקצועית מול הבנקים – לדעת מה לדרוש, איך לדרוש ומתי.

ביכולתי לחסוך לכם עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים בהלוואת המשכנתא. אם אתם עתידים לקחת משכנתא חדשה, אם אתם מעוניינים למחזר משכנתא קיימת, צרו עימי קשר לקבלת ייעוץ משכנתאות אובייקטיבי ומיומן. ואני מבטיח לכם דבר אחד – אתם תמליצו עלי הלאה…אז אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות אובייקטיבי ומקצועי אני כאן למענכם ולרשותכם.

ואיך העבודה מתבצעת בפועל ?

ראשית, אני לומד אתכם ואוסף מכם את כל הנתונים הפיננסיים הרלוונטיים כגון הכנסות, הוצאות, חסכונות, הון עצמי לטובת רכישת הנכס, התנהלות שוטפת בעו"ש, כספים עתידיים שאמורים להגיע אליכם ולסלק חלקים מהמשכנתא ועוד פרטים להשלמת "התמונה".

לאחר שלמדתי היטב מי אתם ואת הצרכים שלכם, אני מחבר תמהיל משכנתא שמותאם אליכם באופן אישי!

כמובן שאסביר לכם את כל השיקולים לבחירת המסלולים,

אסביר לכם את היתרונות, החסרונות והאילוצים של כל מסלול ואת הכדאיות של כל מסלול.

המומחיות שלי תעזור לכם בבניית תמהיל זול, בטוח ויציב המותאם רק לכם. תמהיל המתחשב בכל הפרמטרים שנלמדו קודם ומהווים בסיס למשכנתא בטוחה ויציבה שתאפשר לכם להמשיך לחיות ברווחה כלכלית ובשפע.

חשוב לדעת שאני פועל על פי הנחיות בנק ישרא לאשר שם דגש על מניעת סיכונים בלקיחת הלוואות.

לכן ייעוץ משכנתאות מיועץ מומחה למשכנתאות אובייקטיבי ששומר על האינטרסים שלכם הוא צעד קריטי, נכון מבחינה כלכלית ומומלץ ביותר.

שלכם דני מגל – מומחה למשכנתאות.